CJVV 45+ winnaar AVK 2018.

Vrijdag 8 juni vond op het sportpark van Hoogland het Amersfoorts Voetbal Kampioenschap plaats voor 45+teams.

Uiteraard was het team van CJVV ook present. De verwachtingen waren vooraf al hoog gespannen doordat enkele weken eerder het kampioenschap in de afdeling was behaald, maar het winnen van het AVK is toch differend koek. Dan moet er ook afgerekend worden met gerenommeerde tegenstanders als de oude gardes van Quick en VOP, die technisch hoger aangeslagen mogen worden dan de tegenstanders in de reguliere competitie.

Het werd uiteindelijk een prachtige avond, met spannende wedstrijden en grootse momenten. Zo was de winst op Quick wellicht nog de mooiste: met nog een minuut te spelen een 2-1 voorsprong, dan penalty tegen in de laatste minuut waardoor het 2-2 wordt en dan gelijk van de aftrap een subliem doelpunt van de geel-zwarte leeuwen en 3-2 winst!

Al met al de afsluiting van een schitterend seizoen van onze Oude Meesters:

Amersfoorts Kampioen 2018!

Dit alles onder de deskundige en bezielende leiding van coach Arnoud van Ooijen.

Na 2x op rij kampioen te zijn geworden in de competitie 2017 en 2018 stoomt het team 45+ door. Voor het eerst in de historie van CJVV wint het team 45+ de Amersfoortse voetbalkampioenschappen 2018. Een geweldige avond was het gisteren.

6 Wedstrijden gespeeld waarvan 2 gelijk en 4 gewonnen. Tegenstanders waren Hoogland, VOP, de Posthoorn, Quick, VVZA en Cobu Boys.

We hopen zaterdag 16 juni ook gehuldigd te worden bij en door CJVV. De gele seniore leeuwen zullen er om 17.00 uur bij zijn.

Eddy Boevink

Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!